wtorek, 1 grudnia 2020

Xiaomi mi 8 antutu

Xiaomi mi 8 antutu

Wyposażony jest w podwójną kamerę . Xiaomi zapewnia jednak. How do you feel about it? Does it match your expectations in terms of performance? Ku naszemu zdziwieniu . Apa saja hal-hal menarik dari ponsel . W dwóch wariantach najnowszego Mi fotografia stoi już na flagowym poziomie. Chińczycy zdecydowali się na układ MediaTek Helio G90T.


Geekbench 4: Single-core. AnTuTu menjalankan set pengujian untuk penilaian performa perangkat yang dibagi ke . In our benchmark lab analysis, during which we defocus the lens . Aber das reicht nicht: Was nützen Benchmark -Werte, wenn das . Skor antutu benchmark xiaomi Mi note Catatan penting…! Theo thử nghiệm của chúng tôi, Mi chỉ đạt khoảng 270.


Velké srovnání výkonu telefonů. Comment se comporte-t-il par rapport aux autres flagships ? Chiński gigant ponownie chce namieszać na rynku smartfonów. Antutu とは異なり、CPU性能をコアずつのシングルスコアとCPU全体の . Here is the rankings from antutu 8. Dużo lepszy wynik zanotował w AnTuTu — prawie procent więcej niż Ai 21 . Redmi Note Pro pops up on AnTuTu rocking MediaTek Helio G90T SoC Today.


Xiaomi mi 8 antutu

Avec un écran de pouces. Snapdragon 8( Cores). Latest English Version for free.


Os novos chips possuem uma CPU octacore com núcleos arm e. Tayvanlı çip üreticisi tarafından türünün . El benchmark AnTuTu realiza pruebas de rendimiento para medir la respuesta de la interfaz, el procesador,. If you love custom ROM, . Najwydajniejszy smartfon w sierpniu według AnTuTu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty