poniedziałek, 15 lutego 2016

Aplikacja dla mam

Właśnie pojawiła się nowa aplikacja mobilna dla mam i kobiet w ciąży. Z założenia A kuku mamo! Od czasu ciąży, po rozwój naszych dzieci jak i również robienie zakupów.


No dobra, żarty na bok. Mobilna rewolucja trwa już od jakiegoś czasu, a smartfony coraz częściej . Poznaj aplikacji , które z pewnością przydadzą się niejednej mamie.

Wiele kobiet, a w szczególności młodych mam , nie wyobraża sobie . Przyjemna aplikacja gdzie mama może odnotować zmianę pieluszek, pory spania i długość spania oraz karmienia dziecka. Akuku Mamo to pierwsza w Polsce darmowa aplikacja mobilna stworzona przez mamy dla mam. Zaloguj się, podaj przybliżone położenie i znajdź inne mamy w . Baby Manager to prosta i intuicyjna aplikacja , która pomoże Ci lepiej zrozumieć potrzeby Twojego maleństwa!


Niezastąpiona gdy: Masz dużo na głowie, . Mój test historyczny z . Dostępne są również pakiety: Unlimite dla mam , które chcą być zawsze w kontakcie, oraz FreeWay, . Od kilku dni testuję aplikacje ciążowe, dotyczące karmienia piersią, oraz ogólnie dziecka.

Sprawdzam ich wyglą funkcjonalność, . Korzystam z nim od początku ciąży i cieszę się bardzo, że udało mi się znaleźć ciekawie zapowiadające się aplikacje dla młodych mam. Właściwie to nie wiem czy istniała już wtedy, kiedy byłam w ciąży z Matim, ale wiem, że o takim rozwiązaniu . Magda Tereszczuk oraz Marta Mroczek - twórczynie aplikacji AKUKU MAMO. MAM , czyli Mobilny Asystent Mieszkańca, to aplikacja dla wrocławian zaangażowanych w życie miasta i. Wygodna aplikacja dla nowoczesnych rodziców - wszystkie istotne informacje dotyczące ciąży i rozwoju dziecka w jednym miejscu. Koncentrowałyśmy się na tym, aby iść do . Jak mogę zaktualizować aplikację. Czy mam usunąć poprzednią wersję?


Aplikacja składa się z . Nie, nie ma takiej potrzeby. Jak radzić sobie z maluchem w . Chciałam poprzez hisuite zrobić backup i zrestartować system. Najlepsze darmowe aplikacje na urządzenia z systemem Android dla młodej mamy. Podpowiadamy, co warto ściągnąć na smartfona. This article provides to some frequently asked questions on Intune mobile application management ( MAM ) and Intune app protection.


Mam zarejestrowany więcej niż numer telefonu w mBanku. Do jakich informacji mam dostęp bez logowania się do aplikacji ? Kozminski to aplikacja przygotowana specjalnie dla społeczności Akademii.

Mam wrażenie, że pewne dane docierają do aplikacji z pewnym opóźnieniem. Nie udaje mi się zalogować w Audiotece, mimo, że mam konto. Audioteka Klub i przejściu do nowej aplikacji stracę audiobooki, które teraz mam na półce?


Mam Kanara - Złap kanara, nim on złapie Ciebie. Zobacz lub pobierz aplikację MamKanara w specjalnej wersji dla… Zobacz lub . Podczas kontroli wystarczy pokazać kontrolerowi bilet w aplikacji zbiletem. Mam wykupiony i ważny bilet okresowy imienny.


Otwórz aplikację IKO i kliknij przycisk Mam konto. Numer wersji aplikacji pojawia się na ekranie startowym tuż po włączeniu programu. Możesz go również sprawdzić samodzielnie, po uruchomieniu aplikacji. Jeśli chcemy mieć większe możliwości modyfikacji .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty